Van Der Sar kembali menjalani latihan..

13 January 2010





setelah aksi yang kurang menyakinkan oleh penjaga gol simpanan Thomas Kuszack dan Ben Foster, Sir Alex Ferguson sememangya menantikan aksi semula penjaga gol veteran mereka Van Der Sar.. khidmat Van Der Sar amat ditagih Ferguson setelah aksi yang tidak menyakinkan oleh para pemain Man Utd ketika ini..

di harap Van Der Sar dapat diturunkan secepat yang mungkin bagi perlawanan Liga Perdana Inggeris bertemu Burnley..

2 comments:

Fyzal said...

bro... lega wow dgr van der sar dah buleh main..

gua bukan nak kata la.. tp takleh harap sgt la kat kuzek ngan foster tu.. gua isau ke laut je United nanti..

ferguson pulak takde bunyi2 lagi nak beli player baru ke tak. aiseh.

Fyzals Territory

SeLaDaNg4u said...

ntah la ferguson ni masyok byk pas jual ronaldo..at least beli la messi k torres k..hehe bru power..hehe..

kuzek ngn foster mmg x leh pkai pnye..gol2 mudah je dowg ni..