Van Der Sar pasti diturunkan..!!!

16 January 2010




Berita yang amat melegakan bagi peminat Man Utd dengan kehadiran semula penjaga gol veteran mereka Edwin Van Der Sar dalam skuad utama..

Kehadiran beliau diposisi penjaga gol amat dinanti-nantikan oleh peminat serta penyokong Man Utd malam ini apabila bertemu Burnley di Old Trafford.. yes!

Memang kena burn la ko malam ni Burnley..hehe..

Stoke City    VS  Liverpool
Chelsea       VS  Sunderland
Man Utd       VS  Burnley
Portsmouth    VS  Birmingham City
Tottenham     VS  Hull City
Wolverhampton VS  Wigan Athletic
Everton       VS  Manchester City


3 comments:

Fyzal said...

bro.. aku memang harap MU menang la malam .. aku dah gersang sgt tak nengok MU menang nih..

adoi.. aku isau tak dpt EPL champion. ate nye aku dok nengok si Chelsea tu sedap je lagi kat persada liga.

hampeh betoi la.

Fyzals Territory

Fyzal said...

kene titik pun burnley tu .. puas hati aku

SeLaDaNg4u said...

hampeh toi chelsea mng bsr plak..hak3x...kn aku dh ckp burnley ni aym je..sedozen gol pon boleh mlm td..hehe..